مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-27سياسي

اجرای محدود آیین خطبه خوانی شب عاشورا در حرم رضوی


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از اجرای محدود مراسم خطبه خوانی و شام غریبان حسینی در صحن انقلاب حرم رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل آستان نیوز، محمد توکلی با بیان اینکه مراسم شام غریبان و خطبه خوانی امسال متأثر از شرایط کرونا به صورت محدود برگزار می شود، عنوان کرد: همزمان با شب عاشورای حسینی آیین سنتی خطبه خوانی، شنبه 8 شهریور از ساعت 20 در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی با حضور خادمان و جمع محدودی از زائران بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

وی بیان کرد: قرائت خطبه این مراسم با حجت الاسلام جعفر اسلامی فر خواهد بود و حجت الاسلام حسینی خراسانی نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت و شبکه های مختلف سیما نیز برای علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) که امکان حضور در این مراسم ها را ندارند، به صورت زنده پوشش خواهند داد.

توکلی تصریح کرد: امسال آیین پیاده روی شام غریبان حسینی از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی را نخواهیم داشت و تمام برنامه در صحن انقلاب برگزار خواهد شد و زائران و مجاوران همزمان در تمامی اماکن متبرکه از نمایشگرهای پهن پیکر می توانند مراسم باشکوه خطبه خوانی را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: اجرای این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی و حضور هر میهمان بر روی یک فرش و استفاده از ماسک برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدود آیین خطبه خوانی شب عاشورا در حرم رضوی

اجرای محدود آیین خطبه خوانی شب عاشورا در حرم رضوی