مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 10:102020-08-27حوادث

قاتل زن سپیداری خود را تحویل پلیس داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاتلی که بر اثر اختلافات خانوادگی، زنی را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد اظهار داشت: - قاتل سپیداری که بر اثر اختلافات خانوادگی، زنی را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، قاتلی که بر اثر اختلافات خانوادگی، زنی را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد اظهار داشت:این فرد روز دوشنبه با یک قبضه اسلحه سوزنی خانم قبلی خود را که سال ها با هم اختلاف خانوادگی داشتند، به قتل رساند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اختلافات بین این زوج در گذشته موجب گردید که این مرد همسرش را از ناحیه صورت مجروح نماید.

این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: این ضرب جرح عمدی باعث شد که زن دادخواست مطالبه ی مهریه دهد.

وی گفت: قاتل حبس جنبه ی کیفری جرم را گذرانده و به سبب عدم پرداخت مهریه و دیه عضو آسیب دیده این زن، به عنوان بدهکار مالی در حبس بود.

دادستان مرکز استان تصریح کرد:قاتل که به سبب، بدهکاری دیه و مهریه در حال گذران حبس بود و برابر قانون به مرخصی میرود و در بخش سپیدار بویراحمد، در ایام مرخصی، این زن را به قت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل زن سپیداری خود را تحویل پلیس داد

قاتل زن سپیداری خود را تحویل پلیس داد