مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-27اجتماعي

طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام ماه محرم اجرا می شود


معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توسط دامپزشکی استان خبر داد.

- غلامرضا ملکی در این خصوص به تهدید جدی علیه بهداشت عمومی جامعه است.

ملکی تصریح کرد: در این راستا به شهروندان توصیه می شود دام های خود را جهت قربانی به کشتارگاه های دام در سطح استان منتقل کنند تا با رعایت اصول بهداشتی و تحت کنترل ناظرین ذبح بهداشتی و شرعی مستقر در کشتارگاه ذبح شده و گوشت استحصالی دارای تأیید بهداشتی را جهت مصرف نذورات را تحویل بگیرند.

وی گفت: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های نذری و قربانی و تأمین بهداشت عمومی، با هماهنگی که با استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها و هیئت های عزاداری انجام گردیده است کشتارگاه های دام در سطح استان در شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کووید 19، آماده پذیرش دام های قربانی و ذبح آنها از ساعت 7 صبح الی 13 ظهر در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) هستند، و بازرسین بهداشتی و ناظرین شرعی نیز در محل کشتارگاه حضور خواهند داشت.

معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: 85 نفر نیروی فنی دامپزشکی در قالب 47 اکیپ نظارتی و بازرسی شرعی و بهداشتی دامپزشکی (20 اکیپ ثابت و 27 اکیپ سیار) در سطح استان از ساعت 7 صبح الی 13 آماده پذیرش دام های نذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام ماه محرم اجرا می شود

طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام ماه محرم اجرا می شود