مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-27سياسي

احمدی نژاد به عارف پیشنهاد معاون اولی را داده بود!


وقتی محمود احمدی نژاد در سال 84 پیروز انتخابات ریاست جمهوری شد، گویا از عارف به طور جدی درخواست کرد معاون اول دولتش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: در میان گمانه‌زنی‌های انتخاباتی، نام محمدرضا عارف هم پررنگ دیده می‌شود؛ کسی که در سال 92 خود را به‌عنوان یکی از شانس‌های نخست ریاست‌جمهوری مطرح کرد و توانست تا لحظه انصرافش، سرمایه اجتماعی درخور توجهی به دست آورد، برای انتخابات 1400 هم به نظر می‌رسد شانس کمی نداشته باشد؛ خاصه آنکه اگر اصلاح‌طلبان در مباحثات انتخاباتی خود، بر سر او به اجماع برسند.

جبهه اصلاحات بعد از انتقاد‌هایی که به عملکرد دولت روحانی شد، تا این لحظه به این نتیجه رسیده است که دیگر نمی‌توان با نامزد غیراصلاح‌طلب وارد انتخابات شد؛ موضوعی که البته هنوز حزب کارگزاران سازندگی آن را نپذیرفته است.

در این بین، اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان با نامزد کاملا اصلاح‌طلب وارد انتخابات شوند، عارف که حتی سابقه معاون‌اولی رییس دولت اصلاحات را نیز در کارنامه دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

از وزارت پست و تلگراف و تلفن تا معاون اولی دولت اصلاحات محمدرضا عارف قبل از انقلاب در زمینه برگزاری جلسات مذهبی در دوران دانشجویی در دانشگاه تهران نقش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد به عارف پیشنهاد معاون اولی را داده بود!

احمدی نژاد به عارف پیشنهاد معاون اولی را داده بود!