مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-27اقتصادي

نحوه توزیع گاز مایع در خوزستان ساماندهی شد


مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: جهت ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع، افراد باید در سامانه تجارت نیوز آسان ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نعمت الله نجفی مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص گله مندی مردم خوزستان از توزیع نامناسب گاز مایع، اظهار کرد: جهت ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع، این امر براساس زیرساخت های بانکی یعنی کارت های بانکی عضو شتاب توزیع می شود که متأسفانه علی رغم آنکه گاز سه برابر بیشتر از حد نیاز توزیع می شود اما به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد.

وی افزود: از قبل اطلاع رسانی های لازم جهت ثبت نام افراد در سامانه ساماندهی گاز مایع انجام شده بود اما افرادی که از این نام نویسی عقب مانده اند می توانند به اداره پست و یا سامانه نیو تجارت آسان مراجعه نمایند.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: افراد با مراجعه به سامانه معرفی شده و پس از انتخاب گزینه نفت سفید مشخصات شناسنامه ای، کدپستی، شماره تلفن و شماره 16 رقمی یکی از کارت های بانکی عضو شتاب از سهمیه گاز بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام هر ماه سهمیه گاز به کارت آن ها واریز و همانند نحوه استفاده از کارت سوخت با حضور در جایگاه و استفاده از کارت بانکی که به این امر اختصاص داده اند از سهمیه خود بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع گاز مایع در خوزستان ساماندهی شد

نحوه توزیع گاز مایع در خوزستان ساماندهی شد