مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-27سياسي

مشکلات سیل زدگان «ملاوی» همچنان پا برجاست/ 16 پل بزرگ و کوچک باید احداث شود


مشکلات روستای سیل زده «ملاوی»، عدم پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و زیرساخت هایی که همچنان احداث نشده اند، حاکی از آن است که مسائل سیل زدگان پلدختری پابرجاست.

- پلدختر- مشکلات روستای سیل زده ملاوی ، عدم پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و زیرساخت هایی که همچنان احداث نشده اند، حاکی از آن است که مسائل سیل زدگان پلدختری پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در شهرستان پلدختر با حضور استاندار لرستان، امام جمعه پلدختر و… برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در این جلسه، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات بنیاد برکت به سیل زدگان پلدختر بسیار ضعیف است و علی رغم قول مسئولان مبنی بر پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات به آنها، اما بانک عامل این تسهیلات در پلدختر شعبه ای ندارد و به مردم سخت گیری می شود.

مسئولان پای وعده های خود بمانند وی، گفت: پرداخت وام بنیاد برکت به بسیاری از روستاییان سیل زده پلدختر متوقف شده، که با توجه به ایجاد توقع در مردم و دغدغه آنها، انتظار می رود وقتی مسئولان قول پرداخت تسهیلات به مردم می دهند، پای آن بمانند و سقف زمانی را برای آن مشخص کنند.

حجت الاسلام موسوی بر تعیین تکلیف کامل و پایان دادن به دغدغه های اهالی سیل زده روستای ملاوی تاکید کرد و یادآور شد: مشکل سیل زدگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سیل زدگان «ملاوی» همچنان پا برجاست/ 16 پل بزرگ و کوچک باید احداث شود

مشکلات سیل زدگان «ملاوی» همچنان پا برجاست/ 16 پل بزرگ و کوچک باید احداث شود