مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-27اقتصادي

در خرید و فروش زعفران حمایتی فاقد اختیار هستیم


رییس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: با وجودی که طبق دستور کاری وظیفه محوری ما حمایت از بهره برداران کشاورزی است، اما در حوزه خرید حمایتی زعفران فاقد هر گونه اختیار و تصمیم سازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، نسرین شیبانی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجودی که طبق دستور کاری وظیفه محوری ما حمایت از بهره برداران کشاورزی است، اما در حوزه خرید حمایتی زعفران فاقد هر گونه اختیار و تصمیم سازی هستیم.

رییس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه ادامه داد: زعفران کارانی که محصول خود را به ما تحویل داده اند، دیرکرد در پرداخت ها را نیز در اینجا جست وجو می کنند.

وی با بیان اینکه خریدهای حمایتی تکلیف نیست و بنا به شرایط و مقتضیات زمان و در راستای حمایت از بهره برداران کشاورزی انجام می شود، افزود: در این استا در سال 96 و 98 خرید حمایتی زعفران به میزان بالغ بر 25 تن انجام شد که از این رقم سال گذشته 11هزار و 600 تن زعفران به میزان یک هزار و 120 میلیارد ریال خریداری شد.

شیبانی مجموع بدهی تعاون روستایی به زعفرانکاران این خطه را 980 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تا پایان وقت اداری امروز نیز 300 میلیارد ریال دیگر به حساب زعفران کاران واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خرید و فروش زعفران حمایتی فاقد اختیار هستیم

در خرید و فروش زعفران حمایتی فاقد اختیار هستیم