مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-27سياسي

مردم حق دارند عملکرد دستگاه های مختلف را نقد کنند/ باید پاسخگو باشیم


حل مشکلات مردم باید اولویت اصلی مدیران باشد و اگر بنا به دلایلی در حوزه ای نمی توانند مشکلی را حل کنند حتما دلایل این موضوع را با مردم در میان بگذارند و در جایی که لازم است حتما عذرخواهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای اداری بخش دینور از توابع شهرستان صحنه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات جلسات شورای اداری شهرستان ها و بخش ها برای تمامی دستگاه ها لازم الاجراست و مانند دیگر مصوبات باید به عنوان یک اولویت، اجرایی شوند.

وی افزود: حاصل سفر سال گذشته به بخش دینور، 26 مصوبه بود که 20 مصوبه آن اجرایی شده است و دلایل عدم انجام مابقی مصوبات را پیگیری می کنیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در این سفر نیز 12 مصوبه با اعتبار 20 میلیارد تومان در حوزه های مختلف داشتیم که مدیران دستگاه های مختلف روند اجرایی شدن آن ها را پیگیری کنند.

   وی افزود: مردم حق دارند نقدهای خود را به صورت شفاف نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف بیان کنند و مدیران هم باید با خوشرویی به مسائل مطرح شده توسط مردم گوش فرادهند و پاسخگوی آن ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حق دارند عملکرد دستگاه های مختلف را نقد کنند/ باید پاسخگو باشیم

مردم حق دارند عملکرد دستگاه های مختلف را نقد کنند/ باید پاسخگو باشیم