مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-27ورزشي

آغاز فعالیت تازه وارد ورزش اصفهان در لیگ تنیس روی میز


با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ریاست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، دوتیم تنیس روی میز در دوبخش آقایان و بانوان در مجموعه پادما یدک راه اندازی شد.

- احسان ادیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آغاز فعالیت باشگاه پادما یدک در رشته تنیس روی میز اظهار داشت: نزدیک به چهار ماه از آغاز به کار باشگاه پادما یدک می گذرد با توجه به سیاست کلی باشگاه تصمیم هیأت مدیره بر این شد تا در رشته های مهم در راستای برندسازی و مسئولیت اجتماعی در ورزش ورود کنیم.

مدیر باشگاه پادما یدک ادامه داد: در همین راستا و با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ریاست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، دوتیم تنیس روی میز در دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه پادما یدک راه اندازی شد، سیاست دیگری که در این زمینه اتخاذ شد، استفاده از استعدادهای برتر استان است که هم اکنون به دلیل عدم آمادگی بسترهای لازم در دیگر مناطق کشور در حال فعالیت هستند در اصفهان مشغول به فعالیت شوند.

وی افزود: یکی از اهداف دیگر باشگاه حضور در رشته های است که دو قطب ورزشی اصفهان، یعنی باشگاه ذوب آهن و سپاهان در آن حاضر نباشند؛ به جز راه اندازی تیم ها، روند احداث آکادمی تنیس روی میز در محل خانه تنیس اصفهان از هفته آیند با همکاری هیأت استان از دیگر از دیگر فعالیت های پادما یدک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت تازه وارد ورزش اصفهان در لیگ تنیس روی میز

آغاز فعالیت تازه وارد ورزش اصفهان در لیگ تنیس روی میز