مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-27ورزشي

امید المپیکی قایقرانی همچنان در انتظار استخدام/ سهرابیان: پیگیریم


قهرمان رویینگ آسیا همچنان در انتظار این است مشکل استخدام او حل شود و دیگر دغدغه شغل را نداشته باشد.

- امید المپیکی قایقرانی همچنان در انتظار استخدام/ سهرابیان: پیگیریم قهرمان رویینگ آسیا همچنان در انتظار این است مشکل استخدام او حل شود و دیگر دغدغه شغل را نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن نصیری ملی پوش رویینگ و قهرمان آسیا، امید اول قایقرانی ایران برای کسب سهمیه المپیک محسوب می شود.

نصیری که پس از بازی های آسیایی جاکارتا قصد ماندن در آذربایجان را داشت، سرانجام به ایران برگشت و تصمیم گرفت همچنان زیر پرچم ایران خود فعالیت حرفه اش را ادامه دهد اما در این میان یکی از مهمترین خواسته های او بحث استخدام بود تا بتواند از این طریق منبع درآمدی داشته باشد که تاکنون این مسئله حل نشده و در حد همان پیگیری باقی مانده است.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با ایسنا در مورد حل نشدن مسئله استخدام نصیری بیان کرد: خودش میتواند گواهی دهد که هم فدراسیون و هم آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک چندین مرتبه در این مورد مکاتباتی را انجام داده اند.

آقای صالحی امیری با استاندار و شهردار زنجان و سازمان امور استخدامی تماس گرفته است اما به هر حال بحث استخدام کاغذ بازی هایی دارد و هر کدام هم می خواستیم استخدام شویم کلی مکاتبه انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید المپیکی قایقرانی همچنان در انتظار استخدام/ سهرابیان: پیگیریم

امید المپیکی قایقرانی همچنان در انتظار استخدام/ سهرابیان: پیگیریم