مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:102020-08-27سياسي

تالارهای عروسی و سفره خانه ها بعد از عاشورا بازگشایی می شوند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: با توجه به کاهش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا، تالارهای عروسی و سفره خانه های استان بعد از عاشورا بازگشایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید کرد و اظهار کرد: نوع عزاداری در عاشورا امسال متحول شده و به همین منظور از تمام هیئت و عزاداران که نسبت به رعایت پروتکل ها مشارکت داشته اند قدردانی می کنیم و خواهان آن هستیم که در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز این موضوع مهم را به منظور رفع دغدغه های مردم و دوست داران اسلام و انقلاب رعایت کنند.

وی افزود: برخی از مخالفان دنبال آن بودند که اسلام و عاشورا را در ذهن مردم بد جلوه کنند اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب تا به امروز گزارشی که دارای مطالب دغدغه مند باشد نداشتنم اما باید با حفظ پروتکل ها عاشورا و فلسفه آن را زنده نگه داریم.

‎معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: سفره خانه های سنتی و تالارهای پذیرایی این استان بعد از عزاداری دهه اول محرم (تاسوعا و عاشورا) با اولویت رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

خوش اقبال یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی پیش نیاز بازگشایی این مراکز است و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف به نظارت بر این مراکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای عروسی و سفره خانه ها بعد از عاشورا بازگشایی می شوند

تالارهای عروسی و سفره خانه ها بعد از عاشورا بازگشایی می شوند