مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-26اقتصادي

افتتاح 5 طرح شهرداری رفسنجان با اعتبار 4.9 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت


همزمان با هفته دولت طرح های شهرداری رفسنجان با اعتبار 4 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، شامگاه چهارشنبه به مناسبت هفته دولت پروژه بوستان مشاهیر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

عارف اسداللهی معاون عمرانی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح این بوستان اظهار داشت: احداث این بوستان که 17 هزار متر مربع مساحت دارد، 6 ماه زمان برد و طراح آن مرحوم صداقت بود که اکنون در جمع ما نیست.

وی اعتبار به کار برده در احداث این بوستان را یک و نیم میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بوستان مشاهیر دارای سه آبنما موزیکال، پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، فضای سبز،  یک میدان و زمین والیبال است و در آینده نزدیک بازارچه محلی برای فاز بعدی آن با6 غرفه در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: 5 هزار مترمربع سنگفرش، دو هزار و 500 مترمربع کوبیک، یک هزار مترمربع فضای بازی و ورزشی، 4 هزار مترمربع فضای سبز و 4 هزار و 500 متر مربع آسفالت این بوستان انجام شده است.

 حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان اظهار کرد: ایجاد این بوستان ها موجب نشاط مردم می شود که امیدواریم روز به روز رونق بیشتری بگیرد و بتوانیم کمبودها و نواقص  را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 طرح شهرداری رفسنجان با اعتبار 4.9 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت

افتتاح 5 طرح شهرداری رفسنجان با اعتبار 4.9 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت