مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 17:552020-08-26سياسي

واکنش کیهان به بی اخلاقی روزنامه اصلاح طلب


یکی از روزنامه های دست چندم مدعی اصلاحات در مطلبی مضحک درباره آگهی بنیاد مستضعفان در کیهان داستان سرایی و قیاس به نفس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در مطلبی تحت عنوان داستان سرایی درباره یک آگهی؛ آب که سربالا برود روزنامه اجاره ای آرمان هم ابوعطاء می خواند! نوشت:  یکی از روزنامه های دست چندم مدعی اصلاحات در مطلبی مضحک درباره آگهی بنیاد مستضعفان در کیهان داستان سرایی و قیاس به نفس کرد.

روزنامه آرمان ملی در مطلبی مضحک و افترا آمیز نسبت به بنیاد مستضعفان و کیهان، درباره چاپ آگهی چندی پیش بنیاد در کیهان داستان سرایی های خوشمزه ای کرد و نوشت: چرا به رغم وجود تعداد زیادی روزنامه که ردیف بودجه هم ندارند، تصمیم به سپردن انتشار این آگهی ها به کیهان گرفته شد.

برای پاسخ به این سؤال 3 موضوع را می توان مطرح کرد؛ نخست به تصمیم فتاح برای دلجویی از کیهان بازمی گردد.

شاید در این بخش فتاح دو هدف را دنبال می کرد که هدف الف، جلب آرای حامیان دلواپسانی در انتخابات است که ارگان را همفکر خود می دانند و هدف ب هم شاید تبدیل کیهان به عنوان ارگان انتخاباتی فتاح باشد.

اما موضوع دومی که در انتشار 8 صفحه آگهی تمام صفحه بنیاد مستضعفان به کیهان می توان مطرح کرد، تصمیم برای جلب توجه اصولگرایانی با طرز فکر فتاح و همچنین مدیران اصولگرای حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کیهان به بی اخلاقی روزنامه اصلاح طلب

واکنش کیهان به بی اخلاقی روزنامه اصلاح طلب