مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:452020-08-26اقتصادي

بهره برداری از 64 پروژه طی هفته دولت در نکا


فرماندار نکا شمار پروژه هایی که هفته دولت در شهرستان بهره برداری می شود را 64 طرح با 113 میلیارد تومان اعتبار بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالجواد توحیدی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح از دولت سه طرح خدماتی- درمانی با اعتبار بالغ بر 47 میلیارد و 500 میلیون تومان و احیای کارخانه آسفالت در نکا افزود: بیش از 64 پروژه طی هفته دولت با اعتبار یکصد و 13 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار نکا شاخص ترین پروژه های هفته دولت را سردخانه و انبار مرکبات، تولید لیموترش و مرغ گوشتی، آسفالت چاله پل، مسکن محرومان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، اجرای پایش تصویری و کلنگ زنی پل سوم بر روی نکا رود برشمرد.

این مقام مسئول جذب 56 درصدی اعتبارات را در شهرستان و پیشی گرفتن نسبت به سایر شهرستان ها را نشان از تحرک و مدیریت مناسب مدیران این شهرستان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران با برنامه ریزی و مدیریت اصولی به دور از عملکرد جزیره ای با همکاری و مساعدت زنجیره ای فعالیت کنند قطعاً اثرگذار و سبب رونق و جهش تولید خواهد بود رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در حاشیه بهره برداری از طرح های خدماتی- درمانی شهرستان نکا اظهار کرد: 112 پروژه عمرانی، خدماتی، درمانی، کشاورزی و بهداشتی در سه شهرستان منطقه شرق مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 64 پروژه طی هفته دولت در نکا

بهره برداری از 64 پروژه طی هفته دولت در نکا