مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:352020-08-26اقتصادي

کلنگ زنی تعریض قطعه سوم محور قائم شهر به جویبار


فرماندار قائمشهر از کلنگ زنی تعریض قطعه سوم محور جاده نظامی و افتتاح همزمان تعریض جاده قائم شهر به جویبار و تعریض آسفالت راه روستایی قراخیل به صورت متمرکز در روستای کشکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یحیی یوسف پور فرماندار قائمشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در بحث راه در طول یک سال گذشته،حدود 21میلیارد تومان پروژه در زمینه های مختلف، اعم از روکش آسفالت، تعریض راه های روستایی، تعویض قطعه چهارم راه قائمشهر به جویبار که تصادفات بسیاری را در این ناحیه شاهد بودیم، داشتیم.

وی افزود: با این حال هنوز کار زیادی در پیش رو داریم که با همت مدیرکل در بحث جداسازی، روشنایی و بحث مشخص کردن نقاط حادثه خیز این مکان گام های اساسی در راستای حل مشکلات برداشته شود.

یوسف پور با تاکید این نکته که نگاه ما در مسئله راه نگاه ویژه ای است، تصریح کرد: در سال گذشته 6.

5 میلیارد اعتبار برای این کار گذاشتیم و امسال هم با همین میزان اعتبار درحال فعالیت هستیم تا در سطح شهرستان بتوانیم تعریض، روکش و آسفالت انجام دهیم.

فرماندار قائمشهر یادآور شد: پروژه امروز پروژه بسیار مهمی است، چون قسمتی از کار تعریض پیش از این صورت گرفته بود و درادامه کار بسیار اثرگذار است، امیدواریم که این پروژه برای اهالی و عابران و در مجموع برای مردم شهرستان قائمشهر پر از خیر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی تعریض قطعه سوم محور قائم شهر به جویبار

کلنگ زنی تعریض قطعه سوم محور قائم شهر به جویبار