مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:352020-08-26اقتصادي

بهره برداری از نخستین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز در هرمزگان


اولین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز استان هرمزگان در چاه بنارد بستک با حضور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پایگاه امداد و نجات چاه بنارد یادمان مرحوم سید یوسف بنی هاشم با حضور رییس و معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و فرماندار شهرستان بستک مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پایگاه خیرساز در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان توسط خیرین  و 370 میلیون تومان  اعتبار از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، اولین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز استان هرمزگان است که در زمان بروز حوادث جاده ای و سوانح احتمالی خدمات امدادی ارائه می دهد.

مهدی ولی پور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح این پایگاه اظهار داشت: کشور ما جزو 10 کشور حادثه خیز دنیاست لذا باید همواره آمادگی ارائه خدمات در حوادث احتمالی به آسیب دیدگان را داشته باشیم.

 وی ضمن قدردانی از زحمات خیرین و داوطلبان در پیشبرد اهداف جمعیت تصریح کرد: آرزوی ماست که حمایت های خیرین استمرار پیدا کند و مردم کمترین آسیب را در حوادث ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز در هرمزگان

بهره برداری از نخستین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز در هرمزگان