مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-26اقتصادي

آذین پارت؛ حس نو شدن دوباره خودرو


آذین پارت با شعار حس نو شدن دوباره خودرو از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است.

- از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آذین پارت، این شرکت به عنوان شرکت بازرگانی و توزیع از سال 1393 در مجموعه گروه آذین خودرو آغاز به فعالیت کرده و به عنوان تامین کننده اصلی قطعات تریم و تزیینات داخلی خودروهای ساخت داخل و طرح ملی خودروی تو، خودروی نو بویژه در بخش حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری در گروه پژو، سمند و پراید با رویکرد نوسازی و بازسازی داخلی کابین در حال فعالیت است.

پروژه ملی (خودروی تو، خودروی نو) با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی ایران و همچنین نگاهی به فرهنگ مصرف در کشور به عنوان زمینه ساز ایجاد فرهنگ درست مصرف قطعات تزیینی و همچنین بیدار کردن حس پنهان جامعه ایرانی شناخته می شود.

آذین پارت با شعار (حس نو شدن دوباره خودرو)، تامین و تولید تمامی قطعات داخلی کابین خودروهای ایرانی، از کف تا سقف و از داشبورد تا طاقچه عقب را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند با ساخت بازارهای جدید در این صنعت، راهی آسان برای برطرف کردن نیاز مخاطبان ایرانی بوجود آورد.

این شرکت با پشتوانه بیش از 15 شرکت مطرح تولیدی گروه آذین خودرو یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه قطعات داخلی (تریم) خودرو می باشد که با تولید، تامین و توزیع قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذین پارت؛ حس نو شدن دوباره خودرو

آذین پارت؛ حس نو شدن دوباره خودرو