مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:102020-08-26فناوري

سرور برای راه اندازی کلاس مجازی و وب کنفرانس با آدوبی کانکت در مبین هاست


خرید سرور و همچنین انتخاب یک سرور قوی برای راه اندازی سرویس کلاس آنلاین و وب کنفرانس از شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و از مهمترین پیشرفت های چند سال اخیر بهره مندی از فضای مجازی به جای فضای فیزیکی می باشد.

- خرید سرور و همچنین انتخاب یک سرور قوی برای راه اندازی سرویس کلاس آنلاین و وب کنفرانس از شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و از مهمترین پیشرفت های چند سال اخیر بهره مندی از فضای مجازی به جای فضای فیزیکی می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، اغلب دانشگاه ها و کلاس های آموزشی با استفاده از نرم افزار های مختلف اقدام به راه اندازی سرویس های مجازی برای خدمات آموزشی خود هستند.

خرید سرور اختصاصی ایران برای راه اندازی کلاس آنلاین سرور اختصاصی ایران مهمترین سرویس برای راه اندازی کلاس های آنلاین و مجازی می باشد.

هر شخص و یا سازمان با تهیه یک سرور ایران می تواند اقدام به راه اندازی سرویس وب کنفرانس و کلاس آنلاین نمایید.

در حال حاضر اکثر دانشگاه ها و مراکز آموزشی و مدارس و همچنین کلاس های زبان و گروه های آموزش با تهیه سرور اقدام به راه اندازی کلاس مجازی و همچنین آموزش دانش پذیران خود می کنند.

این مورد نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا رخ داده و با توجه به محدودیت های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا حوزه فناوری اطلاعات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور برای راه اندازی کلاس مجازی و وب کنفرانس با آدوبی کانکت در مبین هاست

سرور برای راه اندازی کلاس مجازی و وب کنفرانس با آدوبی کانکت در مبین هاست