مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-26اجتماعي

راه اندازی مرکز اوتیسم غرب مازندران در چالوس


مرکز اوتیسم غرب استان در چالوس با ظرفیت 50 نفر، ششمین مرکز اوتیسم در مازندران است که به عنوان مرکز بلوک است تا خدماتش را به جامعه هدف در منطقه ارائه کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرستان چالوس، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران امروز در آیین افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی اوتیسم گل ها با اشاره به شناسایی به موقع کودکان اوتیسمی اظهار کرد: با شناسایی به موقع و غربال گری مناسب از بسیاری از اختلالات بعدی جلوگیری و با بازتوانی، کودکان می توانند به وضعیت عادی زندگی برگردند.

  وی افزود: با غربالگری که در استان مازندران صورت گرفت تقریبا 300 فرزند اوتیسم در مازندران شناسایی شد و حدود همین تعداد زیرپوشش قرار گرفته اند، 90 نفر از کودکان در وضعیت مناسب قرار دارند و به مدرسه برگشته و همچنین می توانند از تحصیلات مرتبط استفاده کنند.

فرزاد گوهردهی با اشاره به ظرفیت 50 نفری، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 30 فرزند مبتلا به اوتیسم در غرب استان شناسایی و این مرکز می تواند همین تعداد خدمات ارائه دهد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اختیارات مرکز با همت و دوراندیشی خیرخواهانه خانواده مرحوم ناصر فرخی در اختیار بهزیستی قرار گرفت، ادامه داد: متراژ این مرکز 350 متر مربع و 4 میلیارد منابع مالی که توسط این خانواده برای راه اندازی این مرکز در اختیار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز اوتیسم غرب مازندران در چالوس

راه اندازی مرکز اوتیسم غرب مازندران در چالوس