مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-26سياسي

فرمانداری نواقص مکان دفن گاه زباله بجنورد را شناسایی و اعلام کند


بررسی تخصصی اثرات زیست محیطی محل پیش بینی شده برای دفن گاه زباله بجنورد برعهده فرمانداری است و این نهاد موظف است نواقص را شناسایی و اعلام کند.

- بجنورد- استاندر خراسان شمالی گفت: بررسی تخصصی اثرات زیست محیطی محل پیش بینی شده برای دفن گاه زباله بجنورد برعهده فرمانداری است و این نهاد موظف است نواقص را شناسایی و اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در جلسه تصمیم گیری در خصوص دفن گاه زباله بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مسائل مربوط به دفن گاه بجنورد وظیفه فرمانداری بجنورد است و باید تعهدات شهرداری تا هفته آتی در این زمینه اجرا شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اگر اعتراض مردم برای محل تعیین شده درست است باید مکان تغییر کند در غیر این صورت تصمیمی که گرفته شده باید به اجرا دربیاید.

وی با انتقاد از مسئولان این حوزه افزود: موضوع دفن گاه زباله های بجنورد مسئله بزرگی نیست اما ما به دلیل ضعف خود آن را بزرگ کرده ایم.

شجاعی در انتها گفت: بررسی تخصصی اثرات زیست محیطی محل پیش بینی شده برعهده فرمانداری است و این نهاد موظف است نواقص را شناسایی و اعلام کند در غیر این صورت طی برنامه زمان بندی شده باید پروژه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری نواقص مکان دفن گاه زباله بجنورد را شناسایی و اعلام کند

فرمانداری نواقص مکان دفن گاه زباله بجنورد را شناسایی و اعلام کند