مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-26اقتصادي

اعلام جزییات فصل جدید پروژه ملی «لیگ سرود»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان اوج، فصل جدید مسابقات لیگ سرود همراه با رعایت ضوابط کرونایی آغاز شد و تمامی گروه های سرود کشور می توانند در یک رقابت آزاد، - به نقل از روابط عمومی سازمان اوج، فصل جدید مسابقات لیگ سرود همراه با رعایت ضوابط کرونایی آغاز شد و تمامی گروه های سرود کشور می توانند در یک رقابت آزاد، هدفمند و عادلانه در قالب لیگ سرود با هم رقابت کنند.

این رقابت ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با گروه های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه های گرو های سرود برگزار می شود.

گروه های شرکت کننده در رقابت های لیگ سرود خدمات توانمندسازی و حمایت در تولید سرود و نماهنگ از باشگاه رشد جوان سازمان اوج دریافت می کنند.

در فصل جدید این رقابت ها که در هفت مرحله تا پایان سال برگزار می شود توجه به مناطق محروم و شناسایی گروه های بااستعداد در شهرستان ها در اولویت قرار دارند.

سرود سرباز حسینم پیشکشی به محضر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان اولین سرود فصل جدید مسابقات خواهد بود.

در هر مرحله فایل های ارسالی بر اساس معیار های لیگ که به صورت مشروح در سایت لیگ آمده است توسط داوران امتیازدهی می شوند و جوایزی به گروه های برتر اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات فصل جدید پروژه ملی «لیگ سرود»

اعلام جزییات فصل جدید پروژه ملی «لیگ سرود»