مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:352020-08-26سياسي

10 رشته به دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اضافه شد


رییس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان شمالی گفت: دانشگاه علمی و کاربردی استان 67 رشته دارد که 10 رشته مانند امور بورس و دوخت و تکنولوژی لباس در سال جاری به آن اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بادامی ظهر امروز در نشست خبری که در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ها باید مهارت محور شوند و دانشگاه علمی کاربردی این وظیفه را بیشتر از دیگر دانشگاه ها بر دوش دارد زیرا این دانشگاه بر پایه ترویج کارآفرینی و خلاقیت در حوزه های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر فعالیت شکل گرفته است.

رییس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان شمالی با اشاره به فعال بودن 520 رشته در کل دانشگاه علمی کاربردی کشور، ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی دارای 67 رشته در 7 مرکز است که 10 رشته مانند کاردانی حرفه ای امور بورس، کاردانی حرفه ای آرایش زنانه، کاردانی ابزار دقیق، کاردانی حرفه ای عملیات مرزبانی، کاردانی حرفه ای کشف و پیجویی سرقت و کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس طی سال جاری به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به فعالیت های اخیر این دانشگاه، افزود: طی سال گذشته استارتاپی در حوزه انگور برگزار کردیم و 91 ایده ارائه و 12 ایده برتر انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 رشته به دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اضافه شد

10 رشته به دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اضافه شد