مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:502020-08-26سياسي

بزرگراه یادگار از زیر «بوستان جی» به بزرگراه سعیدی متصل می گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه 9 درباره پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام گفت: این پروژه در صورت اجرا می تواند به یکی از مهمترین پروژه های بزرگراهی تهران در این مقطع زمانی تبدیل شود بدین صورت که قرار است انتهای بزرگراه .

- بزرگراه یادگار از زیر بوستان جی به بزرگراه سعیدی متصل می گردد در سال 1400 ادامه بزرگراه یادگار امام از زیر پادگان و بوستان جی عبور می کند و به بزرگراه سعیدی متصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه 9 درباره پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام گفت: این پروژه در صورت اجرا می تواند به یکی از مهمترین پروژه های بزرگراهی تهران در این مقطع زمانی تبدیل شود بدین صورت که قرار است انتهای بزرگراه یادگار امام از زیر پادگان جی عبور و به بزرگراه سعیدی متصل شود.

او با بیان اینکه کلنگ ساخت بوستان جی نیز در همان محدوده به زمین زده شده و ادامه بزرگراه یادگار امام از زیر این بوستان رد می شود، افزود: محدوده ای که دو شاخه بزرگراه از هم فاصله می گیرند پوشیده از درخت است و روی محدوده دو شاخه بزرگراه درختکاری وجود ندارد، ولی یک فضای باز قرار دارد که برای بوستان استفاده می شود؛ بنابراین بوستان روی بزرگراه ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه یادگار از زیر «بوستان جی» به بزرگراه سعیدی متصل می گردد

بزرگراه یادگار از زیر «بوستان جی» به بزرگراه سعیدی متصل می گردد