مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-26اقتصادي

گازرسانی به سه روستا در دامغان


گازرسانی به سه روستای اگره، سرخده و سیاه پره شهرستان دامغان با حضور ویوئو کنفرانسی استاندار سمنان در هفته دولت 99 آغاز شد.

- ایسنا/سمنان گازرسانی به سه روستای اگره، سرخده و سیاه پره شهرستان دامغان با حضور ویوئو کنفرانسی استاندار سمنان در هفته دولت 99 آغاز شد.

اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: با اجرای این طرح زیرساختی افزون بر 300 خانوار و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح افزون بر 73 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ادامه داد: عملیات اجرای این طرح در مرداد 98 آغاز شد و با تلاش مسئولان و حمایت همه جانبه استاندار محترم این طرح در هفته دولت امسال بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی در مناطق روستایی شهرستان دامغان افزود: در حال حاضر بیش از 89 درصد از روستاهای شهرستان دامغان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تامین گاز برای سه روستای مذکور با انشعاب خط لوله قوشه-کیاسر انجام شد افزود: 100 درصد مناطق شهری و بیش از 90 درصد از مناطق روستایی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به سه روستا در دامغان

گازرسانی به سه روستا در دامغان