مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-26فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی «آواها و نواها» در دهه آخر ماه صفر در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره ملی «آواها و نواها» در دهه آخر ماه صفر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد موسیقی عاشورایی و با پشتوانه انجمن موسیقی همدان برگزار خواهد شد.

- برگزاری جشنواره ملی آواها و نواها در دهه آخر ماه صفر در همدان ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره ملی آواها و نواها در دهه آخر ماه صفر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد موسیقی عاشورایی و با پشتوانه انجمن موسیقی همدان برگزار خواهد شد.

احمدرضا احسانی چهارشنبه 5 شهریورماه در جمع خبرنگاران، به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در دوران شیوع کروناویروس اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره های کاریکاتور، شعر طنز، استندآپ کمدی و خانه بهشتی از جمله این برنامه ها بود که به صورت مجازی برگزار و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی با بیان اینکه به علت انتخابات سال آینده برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل را یکساله برنامه ریزی می کنیم، اظهار کرد: این تصمیم به این علت است که با تغییر دولت برنامه ها دستخوش تغییر نشوند و تحت الشعاع قرار نگیرند.

احسانی با بیان اینکه تمام جشنواره های کشور به جزء جشنواره فجر به علت شیوع کروناویروس دستخوش تغییراتی شده اند، ادامه داد: امسال جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی «آواها و نواها» در دهه آخر ماه صفر در همدان

برگزاری جشنواره ملی «آواها و نواها» در دهه آخر ماه صفر در همدان