مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-26حوادث

انهدام باند جعل و سرقت


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند جعل و کلاهبرداری که اسناد تجاری مانند چک را سرقت و با جعل این اسناد خرید می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ سیدعلی شریفی اظهارکرد: 26 فروردین ماه پرونده ای از سوی بازپرسی دادسرای ناحیه 7 تهران با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی افزود : محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی 26 فروردین ماه آگهی فروش یک دستگاه لپ تاپ به مبلغ 35 میلیون تومان را در فضای مجازی درج می کند و فردی به نام امیر برای خرید مراجعه و در عوض یک فقره چک بانکی مربوط به شرکت تولیدی را به شاکی ارائه و بیان می کند که مدیر عامل آن شرکت است.

شاکی پس از ارائه چک به بانک متوجه می شود چک سرقتی و سارق مهر و دسته چک شرکت تولیدی را سرقت کرده است .

شریفی با اشاره به اینکه پرونده به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت: تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و در نهایت 27 مرداد ماه کلاهبردار شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی در شهرک اکباتان را شناسایی و با هماهنگی های قضایی متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: امیر پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرایم متعددی با همین شیوه و خرید اجناس مختلف از مالباختگان اقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل و سرقت

انهدام باند جعل و سرقت