مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:002020-08-26حوادث

فوت 48 نفر در تصادفات درون شهری گیلان/اجرای طرح نظارت بر رفتار رانندگان در شهریور


در شهریور ماه به دلیل افزایش ترددها و تصادفات، طرح نظارت بر رفتار رانندگان پرخطر اجرا می شود و در قالب اجرای این طرح با رانندگانی که تخلفات پر خطر و حادثه ساز دارند برخورد می شود و خودروی آنان به مدت 72 ساعت توقیف می شود.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان گفت: در شهریور ماه به دلیل افزایش ترددها و تصادفات، طرح نظارت بر رفتار رانندگان پرخطر اجرا می شود و در قالب اجرای این طرح با رانندگانی که تخلفات پر خطر و حادثه ساز دارند برخورد می شود و خودروی آنان به مدت 72 ساعت توقیف می شود.

سرهنگ امیر طالبی امروز در نشست با خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن عزاداری اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: گیلان از استان های مسافرپذیر است، از طرفی شرایط گیلان با دیگر استان ها متفاوت است و تراکم جمعیت در هر کیلومتر مربع 177 نفر است در حالیکه این آمار در کشور میانگین 46 نفر است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه افراد بالای 60 سال بیشترین آسیب را در حوادث ترافیکی می بینند، افزود: با توجه به اینکه گیلان، مسن ترین استان کشور است، آسیب دیدگی افراد کهنسال به دلیل شرایط فیزیکی آنان، در حوادث ترافیکی مشهودتر است.

مسافرت ها کم شده اما سرعت ها افزایش یافته وی گفت: در طی سال های 94 الی 97 آمار تصادفات درون شهری کاهشی بود، حتی توانستیم در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 48 نفر در تصادفات درون شهری گیلان/اجرای طرح نظارت بر رفتار رانندگان در شهریور

فوت 48 نفر در تصادفات درون شهری گیلان/اجرای طرح نظارت بر رفتار رانندگان در شهریور