مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-26فرهنگي

«موجود آبی نه چندان کوچولو» خوش درخشید


تئاتر «موجود آبی نه چندان کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی لیلی شایق بروجنی در بخش کودک جشنواره مجازی تئاتر افراد دچار معلولیت مناطق آفتاب و زاگرس، - ایسنا/اصفهان تئاتر موجود آبی نه چندان کوچولو به نویسندگی و کارگردانی لیلی شایق بروجنی در بخش کودک جشنواره مجازی تئاتر افراد دچار معلولیت مناطق آفتاب و زاگرس، تندیس و دیپلم افتخار را دریافت کرد و در چند بخش دیگر نیز حائز رتبه شد.

لیلی شایق، نویسنده و کارگردان این تئاتر با بیان اینکه موجود آبی نه چندان کوچولو ، تلفیقی از پانتومیم و عروسک های بونراکو و باتومی است، گفت: این تئاتر با همکاری تعدادی از بازیگرانی که معلولیت جسمی حرکتی و ناشنوا هستند، برای نخستین بار حدود سه سال پیش به مدت سه هفته در تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفت که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی ادامه داد: داستان موجود آبی نه چندان کوچولو روایتگر زندگی بچه ای به نام تاتانی است که پدر و مادر او مترسک یک مزرعه هستند.

تاتانی همیشه در خانه تنها است و والدین او هم درگیری ها و مشغله های خودشان را دارند، به طوری که حتی هنگامی هم که در خانه هستند، توجه زیادی به تاتانی ندارند؛ پدر او معمولا مشغول تماشای اخبار و مطالعه روزنامه و مادرش هم بیشتر با تلفن همراه خود مشغول است؛ اما یک روز، موجودی فضایی که سفینه خود را گم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موجود آبی نه چندان کوچولو» خوش درخشید

«موجود آبی نه چندان کوچولو» خوش درخشید