مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:102020-08-26سياسي

رویش فکر و اندیشه در کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه


معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری بسیار فعال و باانگیزه بوده و در حال رویش هستند، گفت: در دانشگاه بیرجند 23 کانون فرهنگی و هنری فعال هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری بسیار فعال و باانگیزه بوده و در حال رویش هستند، گفت: در دانشگاه بیرجند 23 کانون فرهنگی و هنری فعال هستند.

علی زنگویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی در دانشگاه، اظهار کرد: این کانون ها نقش بسیار بسزایی تعمیق توسعه فرهنگ در بین دانشجویان دارند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل کانون ها، افزود: اعتمادسازی و جلب مشارکت استادان دانشجویان و مدیران فرهنگی و حمایت از نشریات دانشگاهی، از جمله اهداف تشکیل است.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: اکنون 73 نشریه در دانشگاه بیرجند فعال هستند که تعداد زیادی از آن ها توسط کانون های فرهنگی، هنری تولید و حمایت می شوند.

زنگویی ادامه داد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانشجویان، ارتقاء معلومات دانش و مهارت دانشجویان و تعمیق و توسعه اطلاعات مذهبی آن ها از دیگر اهداف تشکیل این کانون هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش فکر و اندیشه در کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه

رویش فکر و اندیشه در کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه