مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-26ورزشي

محمدی: اردوی تیم ملی بر لیگ کشتی اولویت دارد/ تبعیض در ورزش ایران زیاد است


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تبعیض میان فوتبال با سایر رشته های ورزشی گفت: رشته های مدال آور باید در اولویت حماتی مسئولان ورزش باشد.

- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تبعیض میان فوتبال با سایر رشته های ورزشی گفت: رشته های مدال آور باید در اولویت حماتی مسئولان ورزش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا محمدی درباره صدور مجوز ازسرگیری محدود اردوی تیم های ملی کشتی، اظهار کرد: در چند روز گذشته مجوز تمرینات تیم ملی کشتی ایران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شد و این اتفاق خوب به نظر می رسد زیرا وقتی موضوع تعویق المپیک مطرح شد اعلام کردم که این به سود کشتی ایران است اما اکنون این سوال پیش خواهد آمد که تعویق المپیک در چه حالتی به سود ما می شود؟ زمانی ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم که تیم را رها نکنیم متاسفانه تیم کشتی رها شده است در حالی که حریفان ما دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را دنبال می کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اگر ما دیر بجنبیم و تمرینات به شکل کنونی باشد تعویق یک ساله نه تنها فرصت نیست بلکه تبدیل به تهدید خواهد شد و آن زمان است که کار در المپیک توکیو سخت خواهد شد.

امیدوارم اکنون که مجوز اردوها صادر شده است در چند روز آینده شاهد برگزاری تمرینات تیم ملی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: اردوی تیم ملی بر لیگ کشتی اولویت دارد/ تبعیض در ورزش ایران زیاد است

محمدی: اردوی تیم ملی بر لیگ کشتی اولویت دارد/ تبعیض در ورزش ایران زیاد است