مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-26اقتصادي

عارضه زوال باغات نارنگی سیاهو را تهدید می کند


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان گفت: در حال حاضر بر روی عارضه زوال باغات نارنگی سیاهو کار می کنیم تا از نابودی باغات نارنگی جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حاجبی ظهر چهارشنبه در نشستی باخبرنگاران بیان داشت: بخش ترویجی بیشتر در حوزه سازمان جهاد کشاورزی بوده و حوزه آموزشی و پژوهشی آن را دنبال می کنیم، طرح های تحقیقاتی با توجه به مشکلات روز و با تامین اعتبار سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بررسی و نوشته می شود.

وی با اشاره به اینکه در مهرماه سالجاری هنرستان کشاورزی در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در این هنرستان برای نخستین بار هنرجویان در زمینه میوه های گرمسیری تحصیل کرده و وظیفه ارتقای دانش و تخصص جامعه کشاورزی را برعهده دارند.

حاجبی عنوان کرد: بهره برداران در زمینه کشاورزی سن بالایی داشته و باید در زمینه دانش افزایی خود را به روز و به مسائل جدید و نوین آگاه باشند.

وی با بیان اینکه از مهمترین دستاوردهای مرکز تحقیقات هرمزگان بررسی بر روی بیکاری جاروک لیمو ترش بود، اضافه کرد: شناسایی عامل آفت، نحوه مبارزه و معرفی گونه مقاوم در برابر آن از مهمترین اقدامات در این راستا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه زوال باغات نارنگی سیاهو را تهدید می کند

عارضه زوال باغات نارنگی سیاهو را تهدید می کند