مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-26اقتصادي

افتتاح 18 پروژه عمرانی و کشاورزی در شاهرود


18 پروژه عمرانی، کشاورزی و گازرسانی شهرستان شاهرود هم زمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان، 18 پروژه گازرسانی، کشاورزی و اشتغال زایی در این شهرستان هم زمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

در اولین افتتاح، 15 پروژه گازرسانی به خوشه صنعتی بخش مرکزی شاهرود به طول 22 کیلومتر در مجتمع گاوداری به بهره برداری رسید که شامل گازرسانی به مرغداری ها، گلخانه ها و مجتمع گاوداری شیری و روستای قلعه عضدی شاهرود با اعتبار 30 میلیارد ریال را شامل شده است.

در ادامه مسؤولان شهرستان، با حضور در گلخانه تولید سبزی و صیفی شهر رویان این پروژه را در مساحت چهار هزار مترمربع و با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح کردند.

در این برنامه علی اصغر حجی با اشاره به احداث 30 گلخانه در سال گذشته و تکنولوژی نوین کشاورزی در این راستا اظهار کرد: منطقه رویان و زیراستاق بهترین مکان برای احداث گلخانه در شهرستان است و تا الآن 10 هکتار گلخانه در سال جاری ایجاد شده و 30 هکتار نیز مجوز اخذ شده است.

وی به افتتاح دو پروژه گلخانه ای در رویان اشاره کرد و گفت: در این دو پروژه که قریب به 3 میلیارد تومان هزینه داشته اشتغال زایی برای شش نفر ایجاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 پروژه عمرانی و کشاورزی در شاهرود

افتتاح 18 پروژه عمرانی و کشاورزی در شاهرود