مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:302020-08-26ورزشي

برای نخستین بار صفحاتی از دفترچه خاطرات غلامرضا تختی به نمایش در می آید


همزمان با پنجم شهریور ماه موزه ملی ورزش، المپیک،پارالمپیک به پاسداشت ارزش های پهلوانی و گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی درنودومین سالروز تولد وی گزیده ای از سفرنامه سال 1334 ه.

- پس از افتتاح موزه ملی ورزش،المپیک، پارالمپیک و اختصاص دادن بخشی اختصاصی از موزه ورزش برای بنمایش گذاشتن افتخارات و یادبودهای جهان پهلوان تختی که مورد استقبال بازدید کنندگان موزه قرار گرفت و سپس بنمایش گذاشتن دست نوشته هایی از مرحوم تختی در موزه ورزش، امروز برای نخستین بار صفحاتی از دست نوشته های جهان پهلوان تختی از دفترچه خاطرات وی برای مردم عزیزو اصحاب رسانه بنمایش در می آید.

اگر چه بازدید حضوری از موزه ملی ورزش پس از اتمام شرایط کرونایی امکان پذیر خواهد بود ولی علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت museum.

olympic.

ir از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک دیدن نمایند.

مخارج مسافرت تفریحی از طهران تا خرمشهر با ترن درجه 2 البته هنوز پول آنرا نداده ام 500 ریال چند روز هم در آبادان توقف کردم 5500 ریال از خرمشهر تا بصره 120 // [ریال] یک شب خواب و خوراک و غیره 50 ریال بلیط ترن تا کربلا 150 ریال یک [شب] در نجف و دو شب در کربلا خرج و خوراک و کرایه منزل و ماشین 480 ریال از کربلا تا کاظمین با ترن 15 ریال 8 روز توقف در کاظمین باپول تخت خواب و جمعا ؟ (ناخوانا؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار صفحاتی از دفترچه خاطرات غلامرضا تختی به نمایش در می آید

برای نخستین بار صفحاتی از دفترچه خاطرات غلامرضا تختی به نمایش در می آید