مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-26سياسي

اولین «سوگواره مجازی با قرآن در حماسه حسینی» در گلستان آغاز شد


مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اولین سوگواره مجازی و ملی با قرآن در حماسه حسینی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و یاران ایشان در گلستان آغاز شد.

- گرگان- مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اولین سوگواره مجازی و ملی با قرآن در حماسه حسینی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و یاران ایشان در گلستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالحرام برگزار کند.

مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: این سوگواره در 14 بخش مختلف و برای عموم مردم و علاقمندان و با عناوین ویژه کودک و نوجوان (زیر 18 سال) و با موضوعات هفت گانه برنامه ریزی شده و برای برگزیدگان این سوگواره، بیش از 200 میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

حسینی واعظ با اشاره این که این طرح در راستای هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی اجرا می شود، گفت: مقاومت، جهاد و شهادت، بصیرت، مبارزه با فتنه و تحریف، محرم و عاشورای حسینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه اربعین حسینی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از جمله موضوعات این سوگواره است.

وی اضافه کرد: بخش های این طرح از جمله: تفسیر قرآن کریم (تفسیر سوره فجر)، نغمه های عاشورایی (ویژه گروه های تواشیح و مدیحه سرایی در قالب موضوعات سوگواره)، نهج البلاغه (مسابقه از حکمت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین «سوگواره مجازی با قرآن در حماسه حسینی» در گلستان آغاز شد

اولین «سوگواره مجازی با قرآن در حماسه حسینی» در گلستان آغاز شد