مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-26اجتماعي

به دنبال رفع عارضه نارنگی سیاهو هستیم/راه اندازی هنرستان کشاورزی در حاجی آباد


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر بر روی عارضه به وقوع پیوسته بر روی نارنگی سیاهو کار می کنیم، - رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان: به دنبال رفع عارضه نارنگی سیاهو هستیم/راه اندازی هنرستان کشاورزی در حاجی آباد ایسنا/هرمزگان رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر بر روی عارضه به وقوع پیوسته بر روی نارنگی سیاهو کار می کنیم، خاطرنشان کرد: این تحقیق از تغذیه تا سموم متوقف کننده عارضه را شامل می شود و به دنبال مدیریت این عارضه و بهبود ثمرات نارنگی سیاهو هستیم.

دکتر عبدالحمید حاجبی صبح امروز(پنجم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: موارد آموزشی، ترویجی و تحقیقاتی حوزه کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان را عهده دار هستیم.

وی با بیان اینکه البته بخش ترویجی آن بیشتر در حوزه سازمان جهاد کشاورزی بوده و حوزه آموزشی و پژوهشی آن را دنبال می کنیم، تصریح کرد: طرح های تحقیقاتی با توجه به مشکلات روز و با تامین اعتبار سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بررسی و نوشته می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مهرماه سالجاری هنرستان کشاورزی در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در این هنرستان برای نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رفع عارضه نارنگی سیاهو هستیم/راه اندازی هنرستان کشاورزی در حاجی آباد

به دنبال رفع عارضه نارنگی سیاهو هستیم/راه اندازی هنرستان کشاورزی در حاجی آباد