مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-26اجتماعي

حق آبه تالاب انزلی به زودی مشخص می شود


مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست از ابلاغ طرح جامع احیای تالاب انزلی خبر داد و گفت: به زودی حق آبه این تالاب از 11 رودخانه منتهی به آن معین می شود تا پیش از سدسازی های بیشتر در حوضه آبخیز سهم تالاب مشخص شده باشد.

- مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست از ابلاغ طرح جامع احیای تالاب انزلی خبر داد و گفت: به زودی حق آبه این تالاب از 11 رودخانه منتهی به آن معین می شود تا پیش از سدسازی های بیشتر در حوضه آبخیز سهم تالاب مشخص شده باشد.

مسعود باقرزاده کریمی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به تصویب و ابلاغ طرح جامع هفت ساله احیای تالاب انزلی در ستاد ملی هماهنگی ومدیریت تالاب های کشور اظهار کرد: این طرح که با همکاری دولت ژاپن تدوین شده است از امسال اجرایی می شود و تا سال 1405 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هفت کارگروه تخصصی برای احیای تالاب انزلی در استان گیلان تشکیل شده است و دستگاه های مختلفی در آن عضو هستند، تصریح کرد: این کارگروه ها عبارتند از گروه آبخیزداری، گروه آب و فاضلاب، پسماند، آموزش، اکوتوریسم و گروه حقوقی.

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه وظایف مختلفی برای دستگاه ها در قالب طرح احیای تالاب انزلی تعریف شده است، گفت: اگر سازمان حفاظت محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق آبه تالاب انزلی به زودی مشخص می شود

حق آبه تالاب انزلی به زودی مشخص می شود