مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-26پزشكي

فعلا بی خیال زیبایی شوید


رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌گوید افرادی که از جراحی زیبایی نفعی نمی‌برند به هیچ وجه در دوران شیوع کرونا این نوع جراحی را انجام ندهند.

روزنامه جام جم نوشت: «با وجود چالش‌هایی که بر سر انجام جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا، به‌ویژه پس از موج اول بیماری در اسفند و فروردین گذشته به‌ وجود آمد، پس از ممنوعیت چند ماهه برای اغلب جراحی‌ها و به‌ویژه جراحی‌های زیبایی، اکنون شاهدیم انجام این نوع جراحی‌ها تا حدودی از سر گرفته شده است.

اما با اوج‌گیری دوباره کووید - 19 و افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشورمان خبرها حکایت از ممنوعیت انجام جراحی‌های زیبایی داشت.

این ‌که با وجود این ممنوعیت چرا همچنان شاهد تبلیغات در فضای مجازی برای جذب متقاضیان این نوع اعمال جراحی هستیم، همچنان سوالی بی‌پاسخ بود تا این ‌که هفته گذشته رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اعلام کرد: «در حال حاضر عمل‌های جراحی که جنبه درمانی و زیبایی مشترک داشته یا اعمال جراحی که جنبه درمانی و بازسازی داشته باشند، انجام می‌گیرد.

اعضای انجمن جراحان پلاستیک عمل‌های زیبایی که صرفا هدف زیبایی دارد را انجام نمی‌دهند و زمانی را به صورت وقت‌دهی به بیمار در آینده به امید بهبود وضعیت آمار مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا بی خیال زیبایی شوید

فعلا بی خیال زیبایی شوید