مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-26سياسي

100 هزار شغل جدید حوزه نشر با گسترش شیوه های نو/ کتاب دیجیتال چه تهدیدهایی دارد؟


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت: علاوه بر سرقت علمی و ادبی، یکی از تهدیدهای جدی در سال های اخیر، گسترش انتشار کتب انحرافی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتحلیلی وضعیت نشر دیجیتال کشور منتشر شد که بازتاب های فراوانی حتی در رسانه های غیرایرانی داشت.

امیر خوراکیان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ضمن ارائه توضیحات تکمیلی درباره اقبال صنف نشر و جامعه به کتاب ها و نشر الکترونیک، اظهار داشت: گسترش روزافزون صنایع فرهنگی دیجیتال باعث شده تا بسترهای انتقال محتوا و ترکیب سنتی ذی نفعان بخش خصوصی و ذی ربطان بخش دولتی و حاکمیتی حوزه محتوا تغییر یابد.

وی افزود: کتاب های الکترونیکی و کتابخوان های دیجیتال، حوزه چاپ و نشر کتاب کاغذی در ایران را مانند سایر کشورهای جهان دستخوش تحول کرده است.

به ویژه در شرایط وقوع بحران ­ها و بلایای طبیعی نظیر شیوع ویروس کرونا با افزایش حضور افراد در فضای مجازی و استفاده بیشتر از پلتفرم های آن نظیر پلتفرم های نشر دیجیتال، شاهد تغییرات جدی در این حوزه بوده ایم.

خوراکیان در ادامه گزارشی از وضعیت موجود در این حوزه مشتمل بر انواع کتاب دیجیتال تولید شده در کشور، وضعیت بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار شغل جدید حوزه نشر با گسترش شیوه های نو/ کتاب دیجیتال چه تهدیدهایی دارد؟

100 هزار شغل جدید حوزه نشر با گسترش شیوه های نو/ کتاب دیجیتال چه تهدیدهایی دارد؟