مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-25اقتصادي

برقراری مستمری و شیرخشک 6 قلوهای البرزی/رایزنی برای تامین مسکن خانواده


مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده آخرین وضعیت 6 قلوهای تازه متولد شده در استان البرز را تشریح کرد.

- فاطمه عباسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حمایتهای سازمان بهزیستی از 6 قلوهای تازه متولد شده در استان البرز اظهار کرد: در همان ساعات اولیه تولد 6 قلوها در یکی از بیمارستانهای استان البرز، همکاران ما در بهزیستی با والدین این نوزدان تماس گرفتند و از آنها حمایتهایی کردند.

وی افزود: در این راستا مبلغی به عنوان کمک هزینه از سوی سازمان بهزیستی به منظور حمایت از 6 قلوها به خانواده آنها پرداخت شد.

همچنین یک سبد کالا و پوشک و شیرخشک با مشارکت خیران و سازمان بهزیستی به این خانواده ارائه شد.

مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده با بیان اینکه با بهزیستی استان البرز نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا اسامی این فرزندان در سامانه ارمغان جهت برخورداری از شیر خشک یارانه ای و مستمری ماهانه ثبت شود، گفت: از این ماه خانواده 6 قلوها مستمری ماهانه دریافت می کنند که به طور کلی مبلغ مستمری چندقلوها 479 هزار تومان است.

عباسی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با دبیر ستاد مسکن مددجویان هستیم تا درصورت امکان برای موضوع مسکن آنها نیز اقداماتی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری مستمری و شیرخشک 6 قلوهای البرزی/رایزنی برای تامین مسکن خانواده

برقراری مستمری و شیرخشک 6 قلوهای البرزی/رایزنی برای تامین مسکن خانواده