مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 18:452020-08-25ورزشي

انتقاد کاپیتان صمد: تصمیم گیرندگان کاربلد نیستند/ شاید امسال سال آخرم باشد


کاپیتان و ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که از شرایط موجود در ورزش و خصوصا بسکتبال ایران ناراحت است، پس از مطرح کردن درد دل ها و پیشنهادات خود برای مسئولان، - کاپیتان و ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که از شرایط موجود در ورزش و خصوصا بسکتبال ایران ناراحت است، پس از مطرح کردن درد دل ها و پیشنهادات خود برای مسئولان، اعلام کرد که شاید امسال آخرین فصل حضورش در بسکتبال باشد.

صمد نیکخواه بهرامی در گفت وگو با ایسنا، درباره بلاتکلیفی باشگاه ها برای بستن قرارداد با بازیکنان برای فصل جدید بخاطر عدم اطمینان از برگزاری لیگ بسکتبال، توضیح داد: با تمام احترامی که قائل هستم، فکر می کنم این موضوع عدم اطمینان از برگزاری لیگ بیشتر بهانه است که باشگاه آن را برای قرارداد نبستن می تراشند.

البته این موضوع به خود آن ها هم صدمه می زند، باشگاه ها می توانند بندی را در قرارداد بازیکنان قرار بدهند که اگر لیگ به هر دلیلی برگزار نشد، با توجه به آن بند هیچ کدام از طرفین (باشگاه و بازیکن) دچار مشکل نشوند.

او با بیان اینکه با کار تخصصی می توان چنین موضوعاتی را برطرف کرد، ادامه داد: در واقعیت ماهیت این باشگاه ها و وجودشان به بازیکنان بستگی دارد، اما یک مقدار بهانه تراشی است که کاری نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کاپیتان صمد: تصمیم گیرندگان کاربلد نیستند/ شاید امسال سال آخرم باشد

انتقاد کاپیتان صمد: تصمیم گیرندگان کاربلد نیستند/ شاید امسال سال آخرم باشد