مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 17:402020-08-25حوادث

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از کشف 135 هزار و 137 قلم داروی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف 135 هزار و 137 قلم داروی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس از وجود مقدار زیادی داروی قاچاق در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش های شبانه روزی و اقدامات یک ماهه و تعقیب و مراقبت های صورت گرفته، محل دپوی داروها را در یکی از خیابان های شهر رشت شناسایی کردند، افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: 135 هزار و 137 قلم انواع داروی قاچاق برای بیماران صعب العلاج در بازرسی از این انبار کشف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم 44 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت