مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 16:502020-08-25اقتصادي

مطالعات تکمیلی تولید ماهی کپور در قفس در دست انجام است


مدیر امور شیلات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولید ماهی کپور معمولی در قفس در دریاچه سد کارون انجام شد، گفت: مطالعات تکمیلی برای انجام این کار در دست انجام است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر امور شیلات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولید ماهی کپور معمولی در قفس در دریاچه سد کارون انجام شد، گفت: مطالعات تکمیلی برای انجام این کار در دست انجام است.

پرویز منصوری چهارم شهریورماه در حاشیه بازدید از طرح پرورش ماهی در قفس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه مطالعات این طرح در سال 92 انجام شد، اظهار کرد: مطالعات برای پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی در دریاچه سد کارون انجام شد.

مدیر امور شیلات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان قطب تولید ماهیان سردآبی است و زنجیره تولید این نوع ماهی در استان کامل است.

وی با بیان اینکه تولید ماهی کپور معمولی در قفس در دریاچه سد کارون انجام شد، یادآور شد: مطالعات تکمیلی برای انجام این کار در دست انجام است.

پرویزی با بیان اینکه در انجام مطالعات پرورش ماهی در قفس مسائل زیست محیطی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آب سد کارون مصرف شرب ندارد و تنها برای تولید برق و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات تکمیلی تولید ماهی کپور در قفس در دست انجام است

مطالعات تکمیلی تولید ماهی کپور در قفس در دست انجام است