مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:252020-08-25حوادث

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت/ متهم 44ساله دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به کشف و ضبط بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق و غیر مجاز در رشت، گفت: متهم 44 ساله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رحیم شعبانی عصر سه شنبه در این باره در گفتگویی اظهار کرد: به موجب گزارشات مردمی به فرمانده پلیس آگاهی استان گیلان مبنی بر فعالیت غیر قانونی شخصی با هویت مشخص در زمینه تهیه، توزیع و نگهداری و دپوی داروهای قاچاق و کمیاب موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اقدام به بررسی موضوع کردند، افزود: بعد از یک هفته کار اطلاعاتی موفق به شناسایی دپوی داروهای غیر مجاز در خیابان معلم شهر رشت شدند.

رییس پلیس آگاهی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از این محل بیش از 135 هزار قلم انواع داروی قاچاق برای بیماران صعب العلاج کشف و ضبط کردند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم 44 ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی برای ادامه روند قانونی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش داروهای کشف شده بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت/ متهم 44ساله دستگیر شد

کشف بیش از 135 هزار قلم داروی قاچاق در رشت/ متهم 44ساله دستگیر شد