مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:102020-08-25اقتصادي

افتتاح 5 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در اردستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای اصفهان گفت: 5 پروژه متمرکز راهداری با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای اصفهان گفت: 5 پروژه متمرکز راهداری با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

مهدی خضری، امروز (سه شنبه_ 4 شهریور ماه) در مراسم افتتاح متمرکز 5 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در شهرستان اردستان در مجتمع بین راهی مهرگان، اظهار کرد: در استان اصفهان 54 پروژه مجتمع بین راهی وجود دارد که این تعداد، استان را از این نظر در کشور دارای رتبه اول می کند.

وی با بیان اینکه مجتمع خدماتی و رفاهی می تواند به رانندگان و مردم خدمات دهد، افزود: احداث مجتمع های بین راهی ایمنی جاده و بهره برداران آن را افزایش دهد و در کاهش تصادفات جاده ای موثر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست های اداره کل راهداری، توسعه مجتمع های رفاهی است، گفت: شهرستان اردستان به لحاظ اینکه در محور ترانزیت شمال و جنوب کشور قرار دارد یکی از شهرستان های مهم در حوزه راهداری است، به همین دلیل همچنان از کسانی که اقدام به راه اندازی مجتمع بین راهی در این منطقه می کنند، استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در اردستان

افتتاح 5 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در اردستان