مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 12:502020-08-25سياسي

اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود


نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود و بیشتر به کلان شهرها اختصاص پیدا می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود و بیشتر به کلان شهرها اختصاص پیدا می کند.

حسین بامیری چهارم شهریورماه در جلسه بررسی مشکلات کارخانه پتروشیمی لردگان با بیان اینکه ضریب محرومیت در شهرستان لردگان بالاتر از سایر شهرستان های چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: رشد، توسعه و تعالی هر کشوری متاثر از رشد نیروی انسانی است، متاسفانه از مدیران توانمند این استان و شهرستان لردگان در رده های بالای مدیریتی استفاده نمی شود.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سند آمایش سرزمین نیازمند بازنگری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود و بیشتر به کلان شهرها اختصاص پیدا می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه گزارشات مدیران در کاهش ضریب محرومیت باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرد، عنوان کرد: گاهی گزارشاتی مبنی بر برون رفت از مشکلات ارائه می شود که صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود

اعتبارات دولتی در سطح استان ها به صورت متوازن توزیع نمی شود