مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-25اقتصادي

افتتاح 10 طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق میامی


10 طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان میامی هم زمان با سومین روز هفته دولت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، 10 طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان میامی بعدازظهر امروز هم زمان با سومین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

  سه طرح احداث سه هزار و 58 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و نصب پنج دستگاه پست هوایی توزیع برق و نصب 166 دستگاه سرچراغ در شهرک حسین آباد کالپوش و ایستگاه آتش نشانی کلاته های شرقی با هزینه 19 میلیارد و 560 میلیون ریال، از طرح های افتتاح شده این شهرستان می باشند.

سه طرح بهسازی یک هزار و 824 متر شبکه و نصب دو ایستگاه هوایی توزیع برق و تابلوی اندازه گیری در روستاهای نام نیک، هونستان و حسین آباد بااعتبار هشت میلیارد و 690 میلیون ریال و طرح تأمین روشنایی ورودی شهرک روستای بکران به مبلغ 410 میلیون ریال افتتاح شدند.

طرح نصب 15 دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری قطع از راه دور چاه های آب کشاورزی با هزینه 850 میلیون ریال، طرح افزایش ظرفیت 11 دستگاه پست هوایی با مجموع قدرت 535 کیلوولت آمپر برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه و دامداری ها با اعتبار چهار میلیارد و 180 میلیون ریال و طرح تأمین برق چاه های آب کشاورزی با هزینه سه میلیارد و 800 میلیون ریال، از دیگر پروژه های افتتاح شده محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق میامی

افتتاح 10 طرح عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق میامی