مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:202020-08-25اقتصادي

حمایت از بخش خصوصی، از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان گفت: تغییر کاربری خانه های تاریخی و ایجاد اقامتگاه سنتی در شهر کاشان در راستای حفظ و احیاء خانه های تاریخی در بافت سنتی، - ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان گفت: تغییر کاربری خانه های تاریخی و ایجاد اقامتگاه سنتی در شهر کاشان در راستای حفظ و احیاء خانه های تاریخی در بافت سنتی، ایجاد اشتغال و توسعه صنعت گردشگری حائز اهمیت است.

مهران سرمدیان در آیین بهره برداری از یک اقامتگاه سنتی، اظهار کرد: حمایت و استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری از اولویت های وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف توسعه صنعت گردشگری کشور است.

وی افزود: هم زمان با هفته گردشگری پنج اقامتگاه سنتی به مجموع ظرفیت اقامتی شهرستان کاشان افزوده می شود و در حال حاضر با افتتاح این اقامتگاه ظرفیت اقامت سنتی در کاشان به 407 اتاق و 1009 تخت ارتقاء پیدا می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده در بخش خصوصی برای بهره برداری از این اقامتگاه سنتی، بیش از 40 میلیارد ریال است که مساحت زمین 360 متر مربع با زیر بنای 650 متر مربع بوده و دارای 12 اتاق و 25 تخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش خصوصی، از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است

حمایت از بخش خصوصی، از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است