مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-25اقتصادي

68 پروژه ریلی با اعتبار 555 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد


مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت طی یک نشست خبری اهم فعالیت های انجام شده این شرکت طی یکسال گذشته را برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

- مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت طی یک نشست خبری اهم فعالیت های انجام شده این شرکت طی یکسال گذشته را برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

وی طی این نشست، از بهره برداری از 329 ناوگان جدید ریلی به ارزش 567 میلیارد تومان طی 4 ماه گذشته خبر داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت از ساعت 9 تا 11 مورخ 4 شهریور در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، به تشریح فعالیت های انجام شده از سوی شرکت راه آهن طی یکسال گذشته پرداخت.

در ابتدای این نشست، رسولی با اشاره به آثار زیانبار وارده ناشی از ویروس کرونا بر صنعت حمل و نقل کشور به ویژه بخش ریلی، گفت: با وجود مشکلات برآمده ناشی از این ویروس، در 4 ماه ابتدایی امسال 259 دستگاه انواع ناوگان به ارزش 494 میلیارد تومان به شبکه اضافه شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 48 درصد رشد داشته است.

مدیر عامل راه آهن با بیان اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی در تمامی مسیرهای ریلی از سوی ایران رعایت شده است، افزود: پس از شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری از بیماری های واگیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 پروژه ریلی با اعتبار 555 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

68 پروژه ریلی با اعتبار 555 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد