مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-25سياسي

پبام رییس سازمان جنگل ها به مناسبت روز کارمند


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با صدور پیامی به مناسبت روز کارمند، ‏ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به کارکنان این سازمان در اقصی نقاط کشور خداقوت گفت.

- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با صدور پیامی به مناسبت روز کارمند، ‏ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به کارکنان این سازمان در اقصی نقاط کشور خداقوت گفت.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مسعود منصور در پیام خود به مناسبت هفته دولت و روز کارمند آورده است: هفته دولت یادآور تلاش های ‏صادقانه خدمتگزاران شهید دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و فرصت مناسبی است برای قدردانی از کارکنان پرتلاش و ‏متعهدی است که برای خدمت به مردم و میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

‏ اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فرارسیدن هفته ‏دولت و روز کارمند را گرامی داشته و به همه کارمندان خدوم و متعهد، بویژه همکاران گرامی سازمان جنگل ها، مراتع و ‏آبخیزداری کشور در اقصی نقاط کشور خداقوت عرض می نمایم و امیدوارم با همکاری، همدلی و هم افزایی، تمام ‏تلاش هایمان در تحقق مأموریت های والای سازمان متبوع موجبات پایداری و سرسبزی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پبام رییس سازمان جنگل ها به مناسبت روز کارمند

پبام رییس سازمان جنگل ها به مناسبت روز کارمند