مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-25اقتصادي

خراسان رضوی از استان های موفق در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک است


سرپرست سابق اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک از جمله استان های موفق در زمینه فناوری های مالیاتی است.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سابق اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک از جمله استان های موفق در زمینه فناوری های مالیاتی است.

جعفر احسانی مهر در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی که با حضور جنتی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان و اسلامی مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، با بیان گزارشات، آمار و عملکرد اداره کل در مدت تصدی خود، اظهار کرد: با توکل بر خداوند و با وجود نیروهای باانگیزه، سختکوش، جوان و متخصص که سرمایه های اصلی اداره کل و سازمان هستند، توانستیم به تحقق وصولی مطلوب در کنار رضایتمندی مودیان برسیم.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک از جمله استان های موفق در زمینه فناوری های مالیاتی است، عنوان کرد: از همکاران اداره کل می خواهم تا با تمام توان و تلاش خود همانند گذشته در جهت ارتقا و رشد اهداف سازمانی با مدیرکل جدید تعامل داشته باشند تا بتوانیم به وصول با اصول در کنار تکریم و رضایتمندی مودیان برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی از استان های موفق در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک است

خراسان رضوی از استان های موفق در ابلاغ الکترونیکی و برون سپاری املاک است